Witam Cię serdecznie graczko czy graczu. Skoro czytasz te słowa, to zdecydowałaś/zdecydowałeś się wziąć udział w tegorocznej Multisesji na naszym konwencie Orichalcum. Chciałbym przedstawić Ci kilka założeń tegorocznej rozgrywki, to kilka jasnych zasad i wiadomości, które mogą okazać się istotne podczas całej rozgrywki. 

  1. Jak wyglądać będzie rozgrywka.
    Piątek:

    • “Powitania” – Larp – 1h -Jak widzisz, rozpoczniemy larpem, na którym będziesz mogła/mógł zaprezentować się radzie i poznać postacie innych graczy. 
    • “Najbardziej palące problemy” – Sesja – 1h – Następnie po podzieleniu się na grupy ruszycie do wykonania najbardziej palących zadań. Te sesje będą miały ściśle ograniczony czas. Jeśli nie uda się wam zrealizować celu misji, trudno. Będzie to rzutować na Wasze dalsze postępy. 
    • “Chwila oddechu” – Larp – 2h  -. Przechodzimy znów do części larp, podczas której będziecie mogli korzystać ze zdobytej wiedzy, by wykonać swoje cele.
    • “Źle się dzieje w Urupie” – Sesja nocna – 4+h – Pełnoprawne nocne sesje, na których znów będzie testowana Wasza zdolność do współpracy oraz wykonanie zadań.

Sobota:

  • “Co zwiedzać samotnie w Urupie?” – Sesje 1na1 -max 10 minut do 12:00 – Krótkie spotkanie z jednym z naszych mistrzów gry. Podczas tej krótkiej rozmowy będziesz mogła/mógł zdobyć to, co potrzebujesz, ale bez wścibskich oczu i uszu innych graczy. 
  • “Tajne spotkanie” – Larp – 1,5h – Kolejna część, w której odgrywając swoją postać, zmierzysz się z pewną tajemnicą. 
  • “Noc, która zmieni wszystko” – Sesja finałowa – 4h – Ci gracze, którzy na poprzednich etapach wykazali się najlepiej, zagrają sesję finałową.
    Jak widzisz, będzie się działo dużo podczas tych dwóch dni, więc przygotuj się dobrze.
  1. Urupa nie może upaść.
    Twoim głównym zadaniem podczas rozgrywki, czy podczas elementów larp, czy podczas sesji jest zachowanie Urupy. Jeśli miasto upadnie, wszyscy przegrywacie. Pamiętaj o tym cały czas.
  2. Nie zabijaj innych postaci graczy
    Nie wolno Ci zabić postaci innych graczy. Rada Urupy nie chce w swoim mieście morderców. Więc zabijanie postaci innych graczy jest zabronione. Ale zawsze możesz spróbować podkopać zaufanie rady i adeptów do innej postaci. Tylko uważaj. Będziesz musiał z tymi osobami współpracować przy szeregu misji. 
  3. Wybierasz postać, nie wiedząc o niej wszystkiego.
    Właśnie tak. To, co wiesz to, jaką masz rasę i dyscyplinę. Nie znasz historii swojej postaci ani tego, jakie ma kontakty, powiązania czy ukryte cele. 
  4. Każda z postaci graczy ma powiązania i cele
    Dopiero gdy wybierzesz postać, dostaniesz do niej komplet informacji dotyczący tego, skąd pochodzi, jakie ma powiązania z różnymi organizacjami z Barsawii oraz to, jakie ma ukryte cele. 
  5. Realizacja Twoich celów jest ważna
    To ile z nich i jak uda Ci się zrealizować będzie wyznacznikiem zakwalifikowania się do finału oraz wygranej w Multisesji. 
  6. Zasady BHP
    Każdy Larp ma pewne zasady dotyczące wielu aspektów rozgrywki. Także i ten. Poniżej kilka z nich:

    • NO PAIN — Dopuszczalny jest jedynie dotyk niepowodujący dyskomfortu innego gracza
      Możesz komuś podać rękę, poklepać po ramieniu czy uścisnąć delikatnie. Inne formy dotyku są zabronione.

SAFEWORD – Bezpieczne słowa i gesty mają na celu pokazać współgraczom i prowadzącym, że dany temat jest dla nas niekomfortowy.
Gdy zobaczymy, że ktoś ten symbol czy słowo wymawia, powinniśmy przestać grać  lub zwracać baczniejszą uwagę na swoje odgrywanie.